Систему управління чергою
SSI Q-Mate успішно запущено у промислову експлуатацію у 100+ територіальних підрозділах Головного Сервісного Центру МВС та в електронному кабінеті водія
GSC-Pic2.jpg
Site_HSC_MIA.png
Infotech_logo@4x.png

    Фахівцями компанії спільно з підрозділами Головного Сервісного Центру МВС та ДП «Інфотех» після тривалого проектного періоду було запущено у промислову експлуатацію нову систему управління чергою Q-Mate від ТОВ «Сервус Сістемз Інтегрейшн». Ця система забезпечує не тільки автоматизоване управління чергою у територіальних сервісних центрах для їх відвідувачів, а ще дозволяє скористатися можливістю попереднього запису на зручний для водія дату та час для проведення необхідних дій у сервісному центрі МВС.

   Відвідувачі сервісних центрів МВС можуть самостійно стати у електронну чергу на необхідну послугу за допомогою кіосків реєстрації, які розташовані у самих сервісних центрах, або зайти у електронний кабінет водія та вибрати для себе дату та час візиту до сервісного центру заздалегідь.

   Перший заступник начальника ГСЦ МВС Юрій Смольянінов зазначив: «Крокуючи до реалізації нашої місії зміцнення довіри людей до державних послуг, ми не тільки відновили електронну систему управління чергою, а ще й надали водіям доволі зручний спосіб планування свого часу за допомогою попереднього запису на обслуговування. Важливо, що у період пандемії COVID-19 за допомогою системи управління чергою ми плануємо та управляємо кількістю відвідувачів згідно встановлених обмежень. Хотів би також наголосити на тому, що система управління чергою також надає нам можливість системного контролю за процесом надання послуг та підвищення ефективності протидії корупційним явищам у системі сервісних центрів МВС».

     «За 2 місяця після повного запуску системи тільки через підсистему попереднього запису було опрацьовано більше ніж 800 тис. унікальних відвідувачів сервісних центрів МВС, що демонструє можливість електронного кабінету водія та системи управління чергою працювати з великим навантаженням та забезпечувати комфортне обслуговування громадян», – підкреслив Артем Коробко, заступник директора ДП «Інфотех».

Крістіна Кравченко, операційний директор департаменту СУО компанії SSI, додає: «Встановлення та налагодження ефективної роботи системи зайняло доволі суттєвий період зважаючи на її складність впровадження, необхідний рівень надійності, наявність інтеграції з кабінетом водія, але цю роботу спільним зусиллями було доведено до успішного запуску системи, за що хотіла би висловити окрему подяку усім учасникам спільної команди впровадження».

Про Головний сервісний центр МВС: Головний сервісний центр МВС здійснює надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ, а також бере безпосередню участь у реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів. На базі сервісного центру МВС можна скласти іспити для отримання права керування транспортними засобами.

Про ДП «Інфотех»: Державне підприємство «ІНФОТЕХ» засноване на державній власності та належить до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України. Підприємство створено з метою здійснення господарської діяльності у сфері корисного суспільного виробництва, споживання та реалізує заходи, що спрямовані на здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної та іншої підприємницької діяльності, у тому числі у сфері розробки, підтримки та модернізації інформаційних систем та ресурсів для задоволення інтересів держави, а також соціальних потреб трудового колективу підприємства. Основною галуззю, в якій працює Підприємство, є інформаційна діяльність, пов’язана з розробленням та технічною підтримкою інформаційних систем та прикладного програмного забезпечення.